Bejelentkezés
Felhasználói név
Jelszó
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Szakmai rendezvények, konferenciák - Keresés
Szakterület
Helyszín
Rendezvény címe
Időszak



Szakmai rendezvények, konferenciák - Lista
Találatok száma: 9
Képzés neve
Címe Munkavédelmi képviselők Alapképzése (16 óra)
Típus Munkavédelmi képviselők alapképzése
Helyszín Lurdy Ház (1089 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.) I. emeleti Konferenciaközpont
Időpont 2019.12.16. 09:00 - 16:00, 2019.12.17. 09:00 - 16:00
Létszám A létszám betelt!
Részvételi díj 39 000 Ft

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Tisztelt Hölgyem/Uram!

2019. január 1-től a munkavédelmi képviselők képzése csak a felnőttképzésről szóló törvény szerinti tevékenység keretében történhet, ennek értelmében képzéseinket a felnőttképzési törvény hatálya alatt valósítjuk meg. A képzés felnőttképzési nyilvántartási száma: E000557/2014/D002

A Menedzser Praxis Kft. tisztelettel meghívja munkavédelmi képviselőjét az egyedi szakmai anyagára épülő, gyakorlatorientált

Munkavédelmi képviselő képzésére

A munkavédelmi törvény 75.§ (1) bekezdés c) pontja értelmében a munkavédelmi képviselőnek a megválasztását követően egy éven belül 16 órás, azután évente 8 órás ismétlő képzésen kell részt vennie.

A képzés célja
-a munkavédelmi képviselők jogainak, feladatainak és kötelességeinek megismertetése.
-a képviselők munkavédelmi szakmai ismeretének bővítése, ezáltal elősegítve a hatékony, hozzáadott értékkel bíró működésüket a szervezet fejlődésének érdekében.

Előadó: dr. Radics Zsuzsanna társadalombiztosítási szakértő, egészségügyi menedzser; Kodolányi Gábor munkabiztosági-igazságügyi szakértő, a Mufosz elnökségi tagja


 A képzés programja, főbb témák:

1. nap

I. A munkavédelmi képviselő

• A munkavédelem története, jelentősége

• A munkavállalók és munkáltatók jogai, kötelezettségei
• A munkavédelmi képviselő tájékoztatása, bevonása, feladatai, jogai; munkavédelmi bizottság, paritásos testület működése
• Kötelező szabályozások, tartalmi követelmények

• Személyi követelmények (képzettség, egészségügyi alkalmasság)

 

II. A helyes munkahelyi gyakorlat

• Gépek, berendezések, munkaeszközök használata ellenőrzése, veszélyes anyagok kezelése

• Egyéni védőeszközök használata, ellenőrzése
• Vészhelyzeti felkészültség (mentési terv, tűzvédelmi alapismeretek, elsősegélynyújtás)

 

2. nap (Továbbképzés)

I. Aktualitások a munkavédelemben

• Kötelező szabályozások – Az elmúlt időszak jogszabályi változásainak áttekintése

• A munkavédelem helyzete napjainkban


II. Munkavédelem felsőfokon

• Balesetek kivizsgálása, bejelentése, jegyzőkönyv kitöltése

• Foglalkozási megbetegedések kivizsgálása, bejelentése

• ISO 45001 Munkahelyi Egészségvédelmi és Biztonsági Irányítási Rendszer

• A résztvevő munkavédelmi képviselők gyakorlati működési tapasztalatai, esetpéldák, kérdések - válaszok

 

*a 2. nap az éves, 8 órás továbbképzésnek felel meg!

Minden témához kapcsolódóan ismertetésre kerül a vonatkozó jogszabályi háttér, továbbá a gyakorlati megvalósítás lehetőségeinek bemutatása.


A képzést sikeresen befejező hallgatók számára a Menedzser Praxis Kft. tanúsítványt állít ki a munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény 75.§ (1) bekezdése alapján.


***
Technikai információk, kapcsolat


A jogszabályi előírások miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A konferencia helyszínének közelében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: ugyfelszolgalat@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

 

 


Képzés neve
Címe Munkavédelmi képviselők Továbbképzése (8 óra)
Típus Munkavédelmi képviselők továbbképzése
Helyszín Lurdy Ház (1089 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.) I. emeleti Konferenciaközpont
Időpont 2019.12.17. 09:00 - 16:00
Létszám A létszám betelt!
Részvételi díj 24 000 Ft

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Tisztelt Hölgyem/Uram!

2019. január 1-től a munkavédelmi képviselők képzése csak a felnőttképzésről szóló törvény szerinti tevékenység keretében történhet, ennek értelmében képzéseinket a felnőttképzési törvény hatálya alatt valósítjuk meg. A képzés felnőttképzési nyilvántartási száma: E000557/2014/D003

A Menedzser Praxis Kft. tisztelettel meghívja munkavédelmi képviselőjét az egyedi szakmai anyagára épülő, gyakorlatorientált

Munkavédelmi képviselő képzésére

A munkavédelmi törvény 75.§ (1) bekezdés c) pontja értelmében a munkavédelmi képviselőnek a megválasztását követően egy éven belül 16 órás, azután évente 8 órás ismétlő képzésen kell részt vennie.

A képzés célja
-a munkavédelmi képviselők jogainak, feladatainak és kötelességeinek megismertetése.
-a képviselők munkavédelmi szakmai ismeretének bővítése, ezáltal elősegítve a hatékony, hozzáadott értékkel bíró működésüket a szervezet fejlődésének érdekében.

Előadó: dr. Radics Zsuzsanna társadalombiztosítási szakértő, egészségügyi menedzser; Kodolányi Gábor munkabiztosági-igazságügyi szakértő, a Mufosz elnökségi tagja


 A képzés programja, főbb témák:

Továbbképzés

I. Aktualitások a munkavédelemben

• Kötelező szabályozások – Az elmúlt időszak jogszabályi változásainak áttekintése

• A munkavédelem helyzete napjainkban


II. Munkavédelem felsőfokon

• Balesetek kivizsgálása, bejelentése, jegyzőkönyv kitöltése

• Foglalkozási megbetegedések kivizsgálása, bejelentése

• ISO 45001 Munkahelyi Egészségvédelmi és Biztonsági Irányítási Rendszer

• A résztvevő munkavédelmi képviselők gyakorlati működési tapasztalatai, esetpéldák, kérdések - válaszok

 

Minden témához kapcsolódóan ismertetésre kerül a vonatkozó jogszabályi háttér, továbbá a gyakorlati megvalósítás lehetőségeinek bemutatása.


A képzést sikeresen befejező hallgatók számára a Menedzser Praxis Kft. tanúsítványt állít ki a munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény 75.§ (1) bekezdése alapján.


***
Technikai információk, kapcsolat


A jogszabályi előírások miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A konferencia helyszínének közelében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: ugyfelszolgalat@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

 


Képzés neve
Címe Munkavédelmi képviselők Alapképzése (16 óra)
Típus Munkavédelmi képviselők alapképzése
Helyszín Lurdy Ház (1089 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.) I. emeleti Konferenciaközpont
Időpont 2019.12.18. 09:00 - 16:00, 2019.12.19. 09:00 - 16:00
Létszám A létszám betelt!
Részvételi díj 39 000 Ft

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk


Tisztelt Hölgyem/Uram!

A Menedzser Praxis Kft. tisztelettel meghívja munkavédelmi képviselőjét az egyedi szakmai anyagára épülő, gyakorlatorientált

Munkavédelmi képviselő képzésére

A munkavédelmi törvény 75.§ (1) bekezdés c) pontja értelmében a munkavédelmi képviselőnek a megválasztását követően egy éven belül 16 órás, azután évente 8 órás ismétlő képzésen kell részt vennie.

A képzés célja
-a munkavédelmi képviselők jogainak, feladatainak és kötelességeinek megismertetése.
-a képviselők munkavédelmi szakmai ismeretének bővítése, ezáltal elősegítve a hatékony, hozzáadott értékkel bíró működésüket a szervezet fejlődésének érdekében.

Előadó: dr. Radics Zsuzsanna társadalombiztosítási szakértő, egészségügyi menedzser; Kodolányi Gábor munkabiztosági-igazságügyi szakértő, a Mufosz elnökségi tagja

A képzés programja, főbb témák:

1. nap

  • A munkavállalók és munkáltatók jogai, kötelezettségei.
  • Munkavédelmi képviselő, munkavédelmi bizottság, paritásos testület működése.
  • Kötelező szabályozások, tartalmi követelmények.
  • Személyi követelmények (képzettség, egészségügyi alkalmasság).
  • Gépek, berendezések.
  • Veszélyes anyagok kezelése.

 

 2*. nap

  •  Mit kaphat a beteg? - Balesetből vagy egyéb okból adódó egészségügyi ellátások (dr. Radics Zsuzsanna)

  • A munkavédelem helyzete 2018-ban

  • Az elmúlt időszak jogszabályi változásai.
  • A munkavédelmi képviselő tájékoztatása, bevonása, feladatai, jogai
  • Balesetek kivizsgálása, bejelentése, jegyzőkönyv kitöltése.
  • Foglalkozási megbetegedések kivizsgálása, bejelentése.
  • A résztvevő munkavédelmi képviselők gyakorlati működési tapasztalatai.
  • Esetpéldák.

*a 2. nap az éves, 8 órás továbbképzésnek felel meg!

Minden témához kapcsolódóan ismertetésre kerül a vonatkozó jogszabályi háttér, továbbá a gyakorlati megvalósítás lehetőségeinek bemutatása.


A képzést sikeresen befejező hallgatók számára a Menedzser Praxis Kft. tanúsítványt állít ki a munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény 75.§ (1) bekezdése alapján.


***
Technikai információk, kapcsolat


A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A konferencia helyszínének közelében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Munkavédelmi képviselők Továbbképzése (8 óra)
Típus Munkavédelmi képviselők továbbképzése
Helyszín Lurdy Ház (1089 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.) I. emeleti Konferenciaközpont
Időpont 2019.12.19. 09:00 - 16:00
Létszám A létszám betelt!
Részvételi díj 24 000 Ft

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk

Tisztelt Hölgyem/Uram!

2019. január 1-től a munkavédelmi képviselők képzése csak a felnőttképzésről szóló törvény szerinti tevékenység keretében történhet, ennek értelmében képzéseinket a felnőttképzési törvény hatálya alatt valósítjuk meg. A képzés felnőttképzési nyilvántartási száma: E000557/2014/D003

A Menedzser Praxis Kft. tisztelettel meghívja munkavédelmi képviselőjét az egyedi szakmai anyagára épülő, gyakorlatorientált

Munkavédelmi képviselő képzésére

A munkavédelmi törvény 75.§ (1) bekezdés c) pontja értelmében a munkavédelmi képviselőnek a megválasztását követően egy éven belül 16 órás, azután évente 8 órás ismétlő képzésen kell részt vennie.

A képzés célja
-a munkavédelmi képviselők jogainak, feladatainak és kötelességeinek megismertetése.
-a képviselők munkavédelmi szakmai ismeretének bővítése, ezáltal elősegítve a hatékony, hozzáadott értékkel bíró működésüket a szervezet fejlődésének érdekében.

Előadó: Kodolányi Gábor munkabiztosági-igazságügyi szakértő, a Mufosz elnökségi tagja


 A képzés programja, főbb témák:

Továbbképzés

I. Aktualitások a munkavédelemben

• Kötelező szabályozások – Az elmúlt időszak jogszabályi változásainak áttekintése

• A munkavédelem helyzete napjainkban


II. Munkavédelem felsőfokon

• Balesetek kivizsgálása, bejelentése, jegyzőkönyv kitöltése

• Foglalkozási megbetegedések kivizsgálása, bejelentése

• ISO 45001 Munkahelyi Egészségvédelmi és Biztonsági Irányítási Rendszer

• A résztvevő munkavédelmi képviselők gyakorlati működési tapasztalatai, esetpéldák, kérdések - válaszok

 

Minden témához kapcsolódóan ismertetésre kerül a vonatkozó jogszabályi háttér, továbbá a gyakorlati megvalósítás lehetőségeinek bemutatása.


A képzést sikeresen befejező hallgatók számára a Menedzser Praxis Kft. tanúsítványt állít ki a munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény 75.§ (1) bekezdése alapján.


***
Technikai információk, kapcsolat


A jogszabályi előírások miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A konferencia helyszínének közelében étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: ugyfelszolgalat@mprx.hu

*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

 


Képzés neve
Címe A 2020-as adó- és járulékszabályok a könyvelői munka szempontjából
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Debrecen, DAB Székház (4032 Debrecen, Thomas Mann u.49.)
Időpont 2020.01.15. 09:00 - 14:30
Létszám Szabad férőhelyek száma: 98
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Program, további információk

A 2020-as adó- és járulékszabályok a könyvelői munka szempontjából

Több, mint 100 ponton változnak az adójogszabályok 2020. január 1-jétől. A következő év adószabályaira való felkészülés komoly fejtörést okoz a könyvelők, bérszámfejtők számára. Szakmai napunkon felkért előadóink a 2020-as adókörnyezetre átállást segítik és azokat a lényeges kérdéseket veszik górcső alá, amelyek esetén jelentős változásokra van szükség. Mindezt közérthető formában, paragrafusok szó szerinti ismertetése nélkül.


09:00-11:30 Az ÁFA, TAO, KIVA és a helyi adók 2020-as változásai a gyakorlat tükrében  - dr. Gróf Gabriella jogász, igazságügyi adó- és könyvszakértő

11:30-12:15 Ebédszünet

12:15-14:15 A 2020-as adócsomag legjelentősebb változásai, különös tekintettel az SZJA, ART és a KATA új szabályaira valamint az EVA kivezetésére- dr. Orbán Ildikó főosztályvezető, NAV Dél-budapesti Adóigazgatósága

***
Technikai információk, kapcsolat
A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető (saját költségen, a rendezvény napján helyben, a választott vendéglátóipari egységnél rendezve).

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, (061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Felkészülés a 2020-as adócsomag legjelentősebb változásaira
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín JANUÁR 21-ÉN MÉG VAN SZABAD HELY ADÓKONFERENCIÁNKRA, KÉREM JELENTKEZZEN ODA DÍJMENTESEN! Lurdy Ház Konferenciaközpont, Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt.12-14.)
Időpont 2020.01.16. 09:00 - 16:00
Létszám A létszám betelt!
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Program, további információk

 

JANUÁR 21-ÉN MÉG VAN SZABAD HELY ADÓKONFERENCIÁNKRA, KÉREM JELENTKEZZEN ODA DÍJMENTESEN!

A JELENTKEZÉSHEZ KATTINTSON AZ ALÁBBI LINKRE:

http://menedzserpraxis.hu/konferenciak.php?konf_ID=1969

 

Felkészülés a 2020-as adócsomag legjelentősebb változásaira

Több, mint 100 ponton változnak az adójogszabályok 2020. január 1-jétől. A következő év adószabályaira való felkészülés komoly fejtörést okoz a könyvelők, bérszámfejtők számára. Szakmai napunkon felkért előadóink a 2020-as adókörnyezetre átállást segítik és azokat a lényeges kérdéseket veszik górcső alá, amelyek esetén jelentős változásokra van szükség. Mindezt közérthető formában, paragrafusok szó szerinti ismertetése nélkül.


09:00-11:00 Az ÁFA, TAO, KIVA és a helyi adók 2020-as változásai a gyakorlat tükrében  - dr. Gróf Gabriella jogász, igazságügyi adó- és könyvszakértő

11:00-12:00 Az online számlarendszer jövőbeni változásai - Czöndör Szabolcs főosztályvezető, Nemzeti Adó- és Vámhivatal

12:00-12:45 Ebédszünet

12:45-14:15 A társadalombiztosítás 2020-as változásai- dr. Radics Zsuzsanna társadalombiztosítási szakértő, közgazdasági szakokleveles jogász, egészségügyi menedzser

14:15-14:30 Kávészünet

14:30-16:00 A 2020-as adócsomag legjelentősebb változásai, különös tekintettel az SZJA, ART és a KATA új szabályaira valamint az EVA kivezetésére- dr. Orbán Ildikó főosztályvezető, NAV Dél-budapesti Adóigazgatósága

 

Jelentkezzen most konferenciánkra és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget előadóinkkal!

***
Technikai információk, kapcsolat
A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető (saját költségen, a rendezvény napján helyben, a választott vendéglátóipari egységnél rendezve).

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, (061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Felkészülés a 2020-as adócsomag legjelentősebb változásaira
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín A közvetítés helyszíne: Lurdy Ház Konferenciaközpont, Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt.12-14.) konferenciaterem
Időpont 2020.01.16. 09:00 - 16:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk


 

Felkészülés a 2020-as adócsomag legjelentősebb változásaira

Több mint 100 ponton változnak az adójogszabályok 2020. január 1-jétől. A következő év adószabályaira való felkészülés komoly fejtörést okoz a könyvelők, bérszámfejtők számára. Szakmai napunkon felkért előadóink a 2020-as adókörnyezetre átállást segítik és azokat a lényeges kérdéseket veszik górcső alá, amelyek esetén jelentős változásokra van szükség. Mindezt közérthető formában, paragrafusok szó szerinti ismertetése nélkül.


09:00-11:00 Az ÁFA, TAO, KIVA és a helyi adók 2020-as változásai a gyakorlat tükrében  - dr. Gróf Gabriella jogász, igazságügyi adó- és könyvszakértő

11:00-12:00 Az online számlarendszer jövőbeni változásai - Czöndör Szabolcs főosztályvezető, Nemzeti Adó- és Vámhivatal

12:00-12:45 Ebédszünet

12:45-14:15 A társadalombiztosítás 2020-as változásai- dr. Radics Zsuzsanna társadalombiztosítási szakértő, közgazdasági szakokleveles jogász, egészségügyi menedzser

14:15-14:30 Kávészünet

14:30-16:00 A 2020-as adócsomag legjelentősebb változásai, különös tekintettel az SZJA, ART és a KATA új szabályaira valamint az EVA kivezetésére- dr. Orbán Ildikó főosztályvezető, NAV Dél-budapesti Adóigazgatósága

Jelentkezzen most konferenciánkra és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget előadóinkkal!

***
Technikai információk, kapcsolat
A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető (saját költségen, a rendezvény napján helyben, a választott vendéglátóipari egységnél rendezve).

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, (061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Felkészülés a 2020-as adócsomag legjelentősebb változásaira
Típus SZAKMAI KONFERENCIA SZEMÉLYES RÉSZVÉTELLEL (ebben az esetben online nem tekinthető meg)!
Helyszín Lurdy Ház Konferenciaközpont, Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt.12-14.)
Időpont 2020.01.21. 09:00 - 16:00
Létszám Szabad férőhelyek száma: 495
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Program, további információk

 

Felkészülés a 2020-as adócsomag legjelentősebb változásaira

Több, mint 100 ponton változnak az adójogszabályok 2020. január 1-jétől. A következő év adószabályaira való felkészülés komoly fejtörést okoz a könyvelők, bérszámfejtők számára. Szakmai napunkon felkért előadóink a 2020-as adókörnyezetre átállást segítik és azokat a lényeges kérdéseket veszik górcső alá, amelyek esetén jelentős változásokra van szükség. Mindezt közérthető formában, paragrafusok szó szerinti ismertetése nélkül.


09:00-10:45 Az ÁFA, TAO, KIVA és a helyi adók 2020-as változásai a gyakorlat tükrében  - dr. Gróf Gabriella jogász, igazságügyi adó- és könyvszakértő

10:45-12:00 A társadalombiztosítás 2020-as változásai- dr. Radics Zsuzsanna társadalombiztosítási szakértő, közgazdasági szakokleveles jogász, egészségügyi menedzser

12:00-12:45 Ebédszünet

12:45-14:15 Az online számlarendszer jövőbeni változásai - Czöndör Szabolcs főosztályvezető, Nemzeti Adó- és Vámhivatal

14:15-14:30 Kávészünet

14:30-16:00 A 2020-as adócsomag legjelentősebb változásai, különös tekintettel az SZJA, ART és a KATA új szabályaira valamint az EVA kivezetésére- dr. Orbán Ildikó főosztályvezető, NAV Dél-budapesti Adóigazgatósága

 

Jelentkezzen most konferenciánkra és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget előadóinkkal!

***
Technikai információk, kapcsolat
A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető (saját költségen, a rendezvény napján helyben, a választott vendéglátóipari egységnél rendezve).

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, (061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Képzés neve
Címe Felkészülés a 2020-as adócsomag legjelentősebb változásaira
Típus ONLINE KÉPZÉS (személyes megjelenést nem igényel, a közvetítés weboldalunkon keresztül megtekinthető)
Helyszín A közvetítés helyszíne: Lurdy Ház Konferenciaközpont, Lurdy Ház (1097 Budapest, Könyves K. krt.12-14.) konferenciaterem
Időpont 2020.01.21. 09:00 - 16:00
Létszám Nincs létszámkorlát
Részvételi díj A részvétel téritésmentes

Segítség
 
Kreditpont-gyűjtési lehetőség
Rendezvényünk nem kreditpontos (0) kredit
Program, további információk


 

Felkészülés a 2020-as adócsomag legjelentősebb változásaira

Több mint 100 ponton változnak az adójogszabályok 2020. január 1-jétől. A következő év adószabályaira való felkészülés komoly fejtörést okoz a könyvelők, bérszámfejtők számára. Szakmai napunkon felkért előadóink a 2020-as adókörnyezetre átállást segítik és azokat a lényeges kérdéseket veszik górcső alá, amelyek esetén jelentős változásokra van szükség. Mindezt közérthető formában, paragrafusok szó szerinti ismertetése nélkül.

09:00-10:45 Az ÁFA, TAO, KIVA és a helyi adók 2020-as változásai a gyakorlat tükrében  - dr. Gróf Gabriella jogász, igazságügyi adó- és könyvszakértő

10:45-12:00 A társadalombiztosítás 2020-as változásai- dr. Radics Zsuzsanna társadalombiztosítási szakértő, közgazdasági szakokleveles jogász, egészségügyi menedzser

12:00-12:45 Ebédszünet

12:45-14:15 Az online számlarendszer jövőbeni változásai - Czöndör Szabolcs főosztályvezető, Nemzeti Adó- és Vámhivatal

14:15-14:30 Kávészünet

14:30-16:00 A 2020-as adócsomag legjelentősebb változásai, különös tekintettel az SZJA, ART és a KATA új szabályaira valamint az EVA kivezetésére- dr. Orbán Ildikó főosztályvezető, NAV Dél-budapesti Adóigazgatósága

 Jelentkezzen most konferenciánkra és használja ki az egyedi konzultációs lehetőséget előadóinkkal!

***
Technikai információk, kapcsolat
A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető (saját költségen, a rendezvény napján helyben, a választott vendéglátóipari egységnél rendezve).

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600, (061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.


Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ funkciói megvalósítása érdekében. Weboldalunkon történő további böngészéssel hozzájárul a cookie-k használatához. Részletesebb információt és a cookiek kikapcsolásának lehetőségét cookie szabályzatunkban olvashatja.